Kaos kontroll

Etter min gruppe’s første  veiledning fikk vi kastet lys over mange spørsmål, og mye forvrring som har svirret rundt i hodet de siste ukene. Det var deilig!

Fikk blant annet vite at denne bloggen blir en del av karakter-vurderingen vår, noe som helt klart skjerper jobbingen og seriøsiteten av bloggen. Min klasse har trodd til nå at bloggen var ment mest som en personlig  blogg, og noe valgfri.

Fikk også vite at vi lå litt foran skjema på gruppeoppgaven/metodejobbinga/SPIN, og det var en positiv overraskelse, siden vi trodde vi lå langt bak. Vi har nå kommet frem til flere retninger rundt naboskap, og har et par gode, gjennomførbare idèer i bakhodet også.

Jeg synes spin-metoden er litt treg, tar så lang tid før man kan jobbe med selve idéen, og gjennomførelsen av den, men jeg antar at vi har godt utbytte av metoden in the end.. Er vel en grunn til at Westerdals trykker denne metoden til sitt bryst. Time will show!

Gleder meg til å få klargjort enda mer om eksamensoppgaven i morgen, har følt meg litt som et spørsmålstegn de siste ukene 😛

Leave a Reply

